tjugofemtefebruaritvåtusentio

51 frågor när du har tråkigt

1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet? - lol?
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? - nej
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? - mami (haha)
4. Hur lång är du? - 1,58 - 1,60(?)
5. Vilken är den senaste filmen du sett? - bröllopsfotografen (skön film ahah)
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:- "för att dom behandlar en som om man är cp störd. dom har kanske rätt?.." (nej dock)

7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - jag älskar att ta allting face to face! (speciellt bråk haha) men ringa och smsa ärdock  lika najs.
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? - skilda
9. När såg du senast din pappa? - oj, jag minns faktiskt inte.
10. Icke godkänt i något ämne? - ja, för många dessutom.
11. Mvg i något? - (ja)
12. När vaknade du idag? - 11 tror jag?
13. Vilken är din favoritdag? - nyårsafton. jag älskar nyårsafton! då känner jag mig fullkommligt fri faktiskt.
14. Vilken plats föredrar du minst? my dads place lolz
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? - någonstans utomlands förhoppningsvis "hihi"
16. Hur stor är din säng? - 120 bara
17. Vad sover du i? - underkläder bara
18. Hur många kuddar har du i sängen? - 5.
19. Var har du bott/bor? - getterön, håsten, åkulla, hunnestad
20. Tycker du om kinamat? - oohja
21. Tycker du om kaffe? - älskar
22. Vad dricker du helst till frukost? - apelsin juice
23. Kan du spela poker? - klädpoker... meningen är väl att få av sig alla kläder?
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? - tror att jag gör det faktiskt..
25. Vill du ha barn? - kommer antagligen vilja det i framtiden
26. Kan du några andra språk än svenska? - engelska och tyska, aningen danska
27. Har du någonsin åkt ambulans? - vet inte, antagligen, ja
28. Föredrar du havet eller en bassäng? - badkaret

29. Vad spenderar du helst pengar på? - skor, cigg, sprit och kläder
30. Är du cool? - bäst.
31. Kan du rulla med tungan? - kan göra volter med. framåt och bakåt
32. Vem är den roligaste människan du känner? - finns flera
33. Vad har du för ringsignal? - om jag har ljud på suicide silence - wake up, brukar dock alltid ha på ljudlöst.
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - ja, massa söta klänningar och sockar och sån skit!
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? godis
36. Kan du byta olja på bilen? - självklart inte
37. Vilken var den senaste boken du läste? - spela roll heter den.
38. Har du haft sex under de senaste två månaderna? - antagligen ja
39. Dansar du i bilen? - lol vad är det för jävla fråga??
40. När var du i kyrkan senast? - begravning
41. Hur många hål har du? - ett och det är 10-15 cm djupt.
42. Har du någon piercing? - i öronen ja. piercar mig dock mellan tummen och pekfingret på någon av mina händer snart(Y) (H)
43. Har du någon tatuering - nej, men funderar på att tatuera mig faktiskt.
44. Gillar du någon just nu? - haha
45. Har du provat droger? -
46. Röka eller snusa? - jag röker
47. Har du pojkvän/flickvän? - nej
48. Vad är ditt mobil nummer? - 0767632201
49. Vad ska du göra ikväll? - får se
50. Har du några syskon? - ja ett "syskon" lolz
51. Vad ska du göra i helgen? - jag vill supa, är dock sjuk lol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0