tiondefebruaritvåtusentio

Herrgud så söt tjej!
lsjdnkcöpascdmös!!

Älskar hennes stil totally!
(när jag ser folk som är så söta OCH solbrända, blir jag alltid besviken på mina pigment hahaha. )

Jag har tänkt lite (lol) och eftersom jag fyller år snart (OCH det är den 20 februari idag)
så kommer jag ha gaanska mycket pengar inom kort.
Visst jag ska köpa en jävla massa kläder, men kommer antagligen köpa 70/75 cm löshår också.
Är trött på 60 (alla har det nu typ) sååå jag vill ha läängre!

Förresten, ska kirra lockarna! Så grymt fint äre!!
l
l
v

Gah, blir helt rastlös när jag ser sånna bilder. Vill pilla med håret(haha) och ha obegränsat med pengar!
åh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0