fortfarande februari lolz

jag lever i tristess

Piercingar: öronen
Tatueringar: framtida.
Längd: 1.60 typ
Skostorlek: 38.
Hårfärg: svart.
Önskar du att du bodde någon annanstans: ja & nej
Tänker du på självmord: nej?
Vilket shampoo använder du: vet inte
Vilken parfym använder du: en grymt god (om du tänker ge mig den någon gång Axel, vill säga???)
Vad är du rädd för: falska människor.
Gillar du att tvätta: jag kan inte hur en tvättmaskin fungerar.
Gillar du Berg-och-Dalbana: älskar.


SENASTE:
Film du hyrde: fighting. egentligen behöver jag inte hyra filmer, men gör det i alla fall, bara för att. det är en mysig sak att gör liksom.
Film du köpte: dock köper jag aldrig film.
Låten du lyssnade på: suicide silence - unanswered
Låten du hade på hjärnan: vet inte riktigt. dock nynnan jag igenom massor med slipknotlåtar när jag rider lektion..
Låten du laddade ner: filmen snabba cash?
Personen du ringde: sandra
TV program du tittade på: top model
Personen du tänkte på: (danne, eftersom han skrev på msn)


FAVORIT:
Mat: jag hatar mat.
Låt: har ingen.
Sport: gym lol?
Dryck: whisky.
Sak att göra: vakna upp och vara bakis som fan för jag är cool_möss_chey(YYYYYYYYY) nej men, sällan, har ingen "favortisak jag älskar att göra hela tiden alltid)

Kläder: vet-inte
Film: vet-inte
Bil: ewe's


ANTAL:
Gånger du varit kär: öh.
Gånger ditt hjärta brustit: -
Hjärtan brustit på grund av dej: två?


SENASTE:
Bok du läste: spela roll
Personen du fick mail av: facebook!
Personen du fick brev av: haha mer, "vem skickade du senast brev till?" hehe jadu...?
Personen du fick sms av: axel forsberg
Gången hela din familj åt middag tillsammans: beror på vad man ser som familj. min riktigt familj? 11 år sedan


ÖVRIGT:
Vad har du gjort idag: sovit - vaknat - ätit - bråkat
Var det kul: nej.
Hur tidigt stiger du upp: olika från dag till dag, oftast halv 8 /kvart i 8
Gillar du att slåss: pass
Vad ska du göra ikväll: (antagligen supa)
Är du seriös: seriös - ja, djup och öppen - nej.
Vad är du allergisk mot: vetemjöl, mögel, kvalster och damm. /care känner inte av ett skit ändå
Var har du ont: i magen eftersom jag just åt. (är dock mer illamående)
Använder du hårspray: japp
Kan du stå på händer: ja
Favorit serie: kalla kårar 3h3h3


ÖVRIGT MER:
Salt eller socker: salt
Gillar du ketchup: nej
Är du glad nu: nej.
Var du glad igår: kommer inte ihåg.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: ja
Vad dansar du till: allt
Stockholm är: för långt bort just nu.
Göteborg är: varma somrar, härliga människor och sprit.
Kan du sjunga: j-a
Mer värt än guld: jag?
Spaghetti eller makaroner: spaghetti/nudlar typ.
Ett land jag helst vill besöka: (spelar ingen roll) dock vill jag hemskt gärna åka till Australien
Ska bli skoj: måndag, födelsedag = få saker
Ska inte bli skoj: idag
Sparar till: rikedom
Väntar på: bättre tider, antagligen.
Pålägg som gäller: äter inte mackor.
Dagens dryck: jag har inte druckigt något idag. annars icetea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0